بازم برو حالشو ببر

¦

خوب دوستان عزیز در راستای ایجاد تسهیلات بیشتر و کمک به کارمندان محترم که از اقشار زحمتکش و کم در آمد هستند ونور چشم ملتند و خیلی بیشتر از این حرفا باید بهشون رسید.اقدامات رفاهی ذیل صورت پذیرفت:
-حذف سرویس ایاب و ذهاب: خوب میدونین که سرویس ایاب و ذهاب اصولا چیز خوبی نیست.اصلا سرویس ایاب و ذهاب باعث میشه کارمند نتونه از خلاقیت های خودش در هل دادن ملت در مترو و یا خریدن بنزین قاچاق یا سوار شدن روی در اتوبوس استفاده کنه و دچار رخوت بشه و راندمان طوفانی کارش پایین بیاد.خوب ما هم سرویس ایاب و ذهاب که از زمان چپق در همه جای دنیا مرسوم بوده رو حذف میکنیم تا کارمندا اکتیو تر بشن و از خلاقیتهای فوق الذکرشون استفاده کنن.
توضیح نگارنده: درضمن اکثر کارمندا در سرویس ایاب وذهاب میخوابن، در حالی که در اتوبوس و مترو بیدارن و ممکنه چشمشون به جمال بی مثال جنس مخالف هم روشن بشه و چه بسا امر خیری هم پیش بیاد و معضل ازدواج هم حل بشه و کارمندا نه تنها از خلاقیتهای فوق الذکر بلکه از توانائیهای ذیل الذکرشون!!!!! هم استفاده کنن.مسائل پیش پا افتاده ای مثل عدم استفاده از وسائل حمل ونقل عمومی و افزایش سرسام آور مصرف بنزین و ترافیک سوهان اعصاب هم موجب نمی گردد که عزیزان تصمیم گیرنده لحظه ای از آرمانهای متعالی خودشون دست بکشن.

-حذف غذا: خوب همانطور که واضح ومبرهن است چه بسا بهتر است که کارمندان محترم از منزل خودشون غذا بیارن و به بهانه گرم کردن غذا، صرف غذا، شستن ظرف،خشک کردن ظرف و...یه دوساعتی از کارو بپیچونن و حالشو ببرن.

-حذف مهد کودک: این یکی دیگه خدایی ایولّا داره. چراکه در راستای وعده های داده شده به مادران شاغل در مورد کاهش ساعت کار به تعداد فرزندان و همچنین تکریم شخصیت مادر شاغل که حقیقتا بنیان اجتماع است، مهد کودک حذف شد تا مادر شاغل با فراغ بال کامل و خیالی راحت از این که بچش دیگه در فضای ناراحت کننده مهد کودک عمرشو تلف نمیکنه و ازاین به بعد با ولگردی در کوچه یا آموزش خرافات از ننه بزرگ جان درس زندگی میگیره، به کار وتلاش ادامه بده و بازم راندمان کاریشو بیش از پیش بالا ببره.
بابا دبگه چی میخوای خوب برو حاشو ببر

4 comments:

Anonymous

سلام دوست قدیمی...
کجایید بابا...دلمون براتون تنگ شده!هرچی میمومدم نبودین.البته آدرس جدیدتون رو نداشتم...

به امید دیدار فعالانه شما مثل قبل...
منتظر مطالب جالبتون هستم.حتما خبرم کنید:)

شادکام و پیروز باشید

Anonymous

چقدر اینجا کامنت گذاشتن سخته..

بلاگفا بهتر نیست؟

Anonymous

سلام علی. همه این بلاهای آسمونی رو بانکتون سرتون آورده؟ ای ول لپ لپ.خوبداره به روز سیاه می نشوندمون. برای اطلاع از روشهای جدید قرتی بازی که پرسیده بودی این پست رو بخون:
http://mattati.blogspot.com/2008/02/googleroll.html

Anonymous

سلام

یه سفره هفت سین کوچک چیدم.که قراره تا روز عید کامل شه.

خوشحال میشم پای اون در کنار بقیه دوستان بشینید.