اتحادیه

¦

باز هم این متتی در پیتی به ابن کارهای خنک بی معنایش ادامه داد. پسرک غربزده برداشته در وبلاگش از اعضا بلاگستان درخواست کرده که انجمن صنفی تشکیل بدهند.این بابا از زمان دانشگاه هم همین جوری بود همش دنبال انجمن و نهاد و هسته و پوسته و کانون و... از این حرفها بود. خوب برادر من جان شیرین، خوش تیپ سابق، زن ذلیل فعلی! این کارا مال موقع مجردی بود که تو کانون جمع بشیم و گل بگیم و گل بشنویم و حض بصری و شماره تلفنی و ... نه مال الآن که این خانما مثل شیر( شمر سابق) مراقب ما هستن.
اما خارج از شوخی این نظر خوبیه. اگه یه کار مدرن میخواد پا بگیره رویکردشم باید مدرن باشه. با به وجود اومدن یه سیستم در جمع
وبلاگنویسا میشه این انرژی پراکنده رو به شکل یک موتور محرک برای حرکتای مفید در آورد و به علت گستردگی، این رسانه میتونه حتی از مطبوعات هم قویتر عمل کنه و منشا اثر باشه. البته پیشنهاد من برای این کار اینه که الآن باید مطلوبیتی برای اعضا بلاگستان ایجاد بشه که بیان و عضو این صنف بشن.، بعد وقتی صنف پا بگیره خود به خود مثل اهنربا همه رو جذب میکنه . پس اولین قدم ایجاد مطلوبیت و انگیزس. دوستانی که نظری در این مورد دارن لطفا با دادن کامنت در این امر کمک کنن.

1 comments:

Anonymous

جالب به نظر میرسه.کاش بیشتر توضیح میدادید.