طلبید

¦

دوست دارم نگات کنم تو هم من نگا کنی
من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی
قربون صفات برم از راه دوری اومدم
راه دوری نمیره اگه منو نگا کنی

طلبید! بالاخره طلبید! نمیدانم انقدر خراب کاری کرده ام که دیگر دید اگر نطلبد رفته ام به جایی که نباید یا وقت رفتن است که طلبید. هرچه که هست بد جوری با صفاست. همیشه دلم می خواست به پابوس آقا امام رضا(ع) بروم و دلم نمیخواست . می ترسیدم انگار همیشه. دوست داشتم این وعده و ملاقات به وقت دیگری موکول شود ولی حالا که مولا طلبیده دیگر هیچ حرف و حدیثی نیست. یک سر عشق است و سرور و شوق زیارت و وصل. تنها کار باقیمانده حلالیت طلبیدن است.
آقا حلالمان کنید! حلال!

2 comments:

متتی

عمراً! فحشاتو یا گازهاتو؟ پروندت خرابه. شرمنده

متتی

همانطور که قبلا هم نوشته بودم اولین جشنواره وبلاگهای بانکی ایران در حال برگزاری است . این جشنواره در 3 بخش برگزار می شود :1- وبلاگهای رسمی یا غیر رسمی بانکهای دولتی و خصوصی ایران2- وبلاگهای کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی ایران3- وبلاگهای عمومی که دارای پست وبلاگی در حوزه بانکی باشند. شرایط طوری است که هر وبلاگ نویسی با داشتن حتی یک پست وبلاگی می تواند در آن شرکت کند . اسپانسر این جشنواره هم بانک ملی ایران است . جوایزش هم نفیس است . این را گفتم چون من هم در این قضیه دستی دارم و کم و بیش از آن اطلاع دارم .پس بشتابید برای شرکت در اولین جشنواره وبلاگهای بانکی ایران . فقط کافی است نام وبلاگ ، آدرس وبلاگ ، نام نویسنده وبلاگ ، شغل ، آدرس و شماره تماس و ایمیل خود را به این آدرس ارسال کنید : weblog@bmi.ir این هم آدرس وب سایت جشنواره . مهلت شرکت در جشنواره هم تا پایان مرداد ماه است .
منبع:
http://www.reporter.ir/archives/87/5/005661.php